FANDOM

NETHER - Trailer HD04:01

NETHER - Trailer HD

Prawdę mówiąc, żadne źródło nie podaje konkretnej historii o tym, co się wydarzyło w świecie NETHER-a. Jednak jedno jest pewne! Świat, który znamy obecnie, przestał działać, lecz nie przestał istnieć. Miasto, w którym jest osadzona akcja gry, opanowały stwory z innego wymiaru. Skąd przybyły i jak przebiegał dzień sądu, nie wie nikt. Wiele scen z gry wskazuje, że anihilacja ludzkości przebiegała bardzo szybko, o czym świadczą liczne napotkane ludzkie szkielety (np. w kościołach szkielety siedzą w ławkach, jakby nadal słuchały kazania. Niektóre budynki kryją w sobie smutny obraz zabitych rodzin w trakcie snu. Można spotkać się również z czarnym humorem typu, szkielet siedzący na klozecie).

Nieliczni przeżyli i założyli obozy, które są porozrzucane po całym mieście, na dachach, w zaułkach, parkach i metrze. Charakteryzują się tym, że są skupiskiem kilku namiotów, wokół ogniska. Są też obozy militarne, które są lepiej obarykadowane, jednak wszystkie są opuszczone. Wiele wskazuje na to, że ludzie zaczęli współpracować, aby uratować to, co ocalało i zbudowali duże bazy tzw. Strefy bezpieczeństwa, gdzie żaden nether nie wejdzie.

W strefach bezpieczeństwa każdy przybysz znajdzie schronienie przed netherami i przede wszystkim innymi ludźmi tzw. łowcami. Strefa oprócz nietykalności oferuje poczucia się, w jak małej cywilizowanej wiosce. Można tu zostawić cenne znaleziska w globalnym inwentarzu i zaopatrzyć się w niezbędne przedmioty: broń, leki, jedzenie.

Największą Strefą bezpieczeństwa jest Lakeside Safe Haven zlokalizowane w Lakeside Downtown, pozostałe bazy to Museum Outpost, Riverside Outpost i Westview Outpost.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki